Първоначално публикувано от tokata_pz_flex
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Пищене при високи оборти JTD
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от tokata_pz_flex Покажи съобщениеТова съм съгласен . Но като затапихме дупката , и колата си тръгна много мъжки . Затова си мисля , че може и да е надувало и навън , а може и да греша_____________________
Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX
Comment
-
@455115
Не може хем да духа от дупката, хем да смуче от нея
Ако има малка дупка преди турбината, едва ли ще се усети, защото въздухът ще подължава да си постъпва откъъм филтъра заради по-малкото съпротивление. Ако се разкачи или разпори всукателен въздуховод, тогава вече може да почне да вкарва боклуци и да бърка компютъра, но вакуум преди турбината всъщност няма! Там налягането си е атмосферно.
Отделно, шансовете да се скъса или пробие нагнетателен въздуховод са в пъти по-големи отколкото при всмукателен именно заради налягането и поизтичащите от това натоварвания._______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение@455115
Не може хем да духа от дупката, хем да смуче от нея
Ако има малка дупка преди турбината, едва ли ще се усети, защото въздухът ще подължава да си постъпва откъъм филтъра заради по-малкото съпротивление. Ако се разкачи или разпори всукателен въздуховод, тогава вече може да почне да вкарва боклуци и да бърка компютъра, но вакуум преди турбината всъщност няма! Там налягането си е атмосферно.
Отделно, шансовете да се скъса или пробие нагнетателен въздуховод са в пъти по-големи отколкото при всмукателен именно заради налягането и поизтичащите от това натоварвания.
Съжалявам ако не съм се изразил правилно!
И колега gfshocker извинявай за спама._____________________
Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX
Comment
-
Първоначално публикувано от 455115 Покажи съобщениеАз говорех конкретно ако се счупи утайника преди турбината,както е написал колегата,защото преди няколко месеца го чупих и аз (бях счупил картера) и изобщо не бях забелязъл утайника.Съскаше ми яко турбото и колата беше по-спъната(особено при ниски обороти)оказа се,че дърпа въздух през отвора и в ниските обороти не отчита дебитомера,а като включи турбото почва да засмуква повече въздух и половината минава през отвора, другата половина през дебитомера.
Съжалявам ако не съм се изразил правилно!
И колега gfshocker извинявай за спама.
иначе залагам също на прецакан нагнетателен маркуч-прегледай ги добре колега146 Turbo
Comment
-
Първоначално публикувано от 455115 Покажи съобщениеАз говорех конкретно ако се счупи утайника преди турбината,както е написал колегата,защото преди няколко месеца го чупих и аз (бях счупил картера) и изобщо не бях забелязъл утайника.Съскаше ми яко турбото и колата беше по-спъната(особено при ниски обороти)оказа се,че дърпа въздух през отвора и в ниските обороти не отчита дебитомера,а като включи турбото почва да засмуква повече въздух и половината минава през отвора, другата половина през дебитомера.
Съжалявам ако не съм се изразил правилно!
И колега gfshocker извинявай за спама.Значи четох , че този утайник се намира зад бронята ама каде точно - от страната на интеркулера ли , каде ?
Comment
-
Първоначално публикувано от gfshocker Покажи съобщениеНяма проблеми колега . Даже това , което прочетох ще ми е от полза предполагамЗначи четох , че този утайник се намира зад бронята ама каде точно - от страната на интеркулера ли , каде ?
_____________________
Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX
Comment
-
Колеги оказахте се прави точно от там идва проблема от въпросната резонаторна кутия, която беше счупена и половината липсваше.Свалихме кутията и затапихме маркуча, това правилно ли е ? Може ли да повредя двигателя така ?
Comment
-
Първоначално публикувано от 455115 Покажи съобщениеИ аз вече 3-4 месеца си карам със затапена кутия...Дали така ще има някакъв проблем ?
Comment
-
Първоначално публикувано от tokata_pz_flex Покажи съобщениеЕ и ние това имаме предвидНема се плашиш
мерси колеги , помогнахте ми много
Айде поздрави от майна таун
Comment
-
Първоначално публикувано от gfshocker Покажи съобщениеКолеги оказахте се прави точно от там идва проблема от въпросната резонаторна кутия, която беше счупена и половината липсваше.Свалихме кутията и затапихме маркуча, това правилно ли е ? Може ли да повредя двигателя така ?Alfa Romeo 146 1,9 JTD-Be yourself!
Comment
Comment